CNT és l’únic sindicat de l’estat que manté la seva independència. Sense subvencions, ni alliberats ni eleccions sindicals.

Avui en dia és essencial estar afiliat a un sindicat, ja que és l’única eina que disposem els treballadors i treballadores per protegir-nos dels constants atacs de la patronal i l’estat.

Afiliant-te no només fas forta la CNT, sinó també a tu. Perquè com més siguem i més ben organitzats estiguem, millor podrem fer front a l’ofensiva patronal contra els treballadors/es.

A la CNT és poden afiliar treballadores a l’atur o en actiu, estudiants i autònomes que no tinguin a persones assalariades.
Com a sindicat de classe i compromès amb la lluita, no s’hi poden afiliar empresaris, membres de les forces i cossos de seguretat de l’estat, agents de seguretat i carcellers.

L’afiliació es pot realitzar en persona o pots fer-ho des de casa.

En persona

Et pots apropar fins a la seu del sindicat al C/d’Enric Morera 77, Bx-1 (08820) El Prat de Llobregat, els dies que està obert, que són els següents:
Dilluns i dimecres, de 18h a 20h i divendres de 10h a 12h.

Des de casa

Per afiliar-te des de casa, pots omplir les dades del formulari que et facilitem i enviar-nos aquest mateix document amb totes les teves dades i signat ja sigui per correu postal o al nostre correu electronic (elprat@cnt.es)

La quota d’afiliació és de 10 euros mensuals (es cobraran mensualment). La quota d’afiliat és el nostre mitjà bàsic de finançament, ja que la CNT (a diferència dels altres “sindicats”) no vol rebre subvencions de cap mena, i així ser un sindicat autogestionat i lliure. Sobre això, el treball diari de la militància fa possible el funcionament del Sindicat.
El pagament de la quota sindical es pot fer al local, a la persona que faci la permanència, o per transferència al compte del sindicat (ES36 30250005 8514 3330 3381).

En cas de tenir dubtes pots mirar “Que és la CNT” o passar-te pel local personalment i et resoldrem els dubtes que tinguis. També pots resoldre els teus dubtes a elprat@cnt.es.