L’ajuntament veta la presència de la CNT a la Fira.

Parada de l’any passat als accesos a la Fira dels Galls

Tot i el veto que l’ajuntament ha imposat a aquest sindicat per ser present a la Fira, adduint que no és una entitat, i que “no hi són permeses la presència de partits polítics i sindicats“. Que tindrà a veure un sindicat amb un partit polític? En tot cas la CNT no som “corretja de transmissió” de ningú.

Un veto “als sindicats” que amb posterioritat les autoritats municipals han fet també extensiu a un altre col·lectiu local, l’entitat Ecoanimalistes del Prat adduint en aquesta ocasió que no hi són permeses també “d’altres plataformes cíviques o socials“.

Pancarta contra la llei mordaça al recinte de la Fira

La CNT peró, unilateralment ha decidit fer-se igualment present a la citada Fira, col·locant una paradeta als accessos del recinte de Cal Gana, que ha estat present la tarda de dissabte, i que tornarà a ser present el matí de diumenge, amb diversos companys del sindicat repartint informació, publicacions anarcosindicalistes, venent llibres, o difonen el servei que ofereix el Punt d’informació Laboral, la lluita de la secció sindical de COMSA contra les retallades i els acomiadaments, o el conflicte que mantenen els companys i companyes de la cadena GINOS present al terme municipal del Prat, just al costat del camp del RCD Espanyol.