Divendres 1 de febrer – Riego 37

19:30h Presentació del projecte, llibre i DVD “Al son del punk / Kuidado ke muerden: escenas del punk en Cuba” amb Pau Coll, corresponsable i impulsor del projecte amb Josu Trueba.
“Al son del punk / Kuidado ke muerden: escenas del punk en Cuba” es compon del treball documental de Josu Trueba, qui proposa fotos que capten la quotidianitat i intimitat de la vida diària dels punks a la illa caribenya. Retalls d’una forma de vida antagònica a la típica imatge de Cuba. A més, al llibre se li sumen imatges del taller de fotografia participativa impulsat pel col·lectiu barceloní Ruido Photo, que va facilitar càmeres digitals als mateixos punks cubans, perquè fossin ells mateixos qui fotografies sense el seu context . Deu d’ells van aprendre a utilitzar la càmera digital per presentar-nos un trosset de la seva realitat. La sinceritat i proximitat de les imatges avalen el resultat. L’experiència del taller es va gravar en el DVD que acompanya la publicació.

Dissabte 2 de febrer – Passatge del Vapor Vell

10h Parades de distribuïdores.
10.30h Debat “Les retallades als serveis públics. Lluites i alternatives des d’una perspectiva llibertària”
14h Paellada popular
16h Sobretaula musical

Diumenge 3 de febrer – CSA Can Vies

19.30h Cicle de cinema contra les presons. “La Fuga de Segovia”
Relata la fugida del penal de Segòvia el 5 d’abril de 1976 de 29 presos polítics (24 d’ells militants d’ETA i cinc catalans del FRAP, FAC, MIL i PCE(i)) pel col·lector d’aigües fecals després d’haver cavat un túnel durant mesos, i que acabà amb l’arrest de 24 dels fugats, la mort en una trobada amb la Guàrdia Civil a Burguete (Navarra) d’Oriol Solé i Sugranyes i la fugida a França de quatre d’ells.