Després d’un any des de les dues morts en el CIE de Zona Franca i de Madrid; després d’omplir la xarxa, els carrers i la premsa exigint el tancament dels CIEs; després d’arrencar promeses incomplertes al govern d’acabar amb aquest limb legal, vam continuar veient cada dia com milers de persones són detingudes, internades i deportades de forma arbitrària per motius racistes.

El govern ha incomplert el compromís de prendre mesures que garanteixin els drets dels interns i, en seu lloc, acaba de proposar un esborrany de Reglament que, entre altres canvis, pretén simplement transformar el nom dels Centres d’Internament d’Estrangers (CIE) en Centres d’Estada Controlada d’Estrangers (CECE). Aquest reglament, redactat a esquena de les organitzacions de Drets Humans, consolida el model policial de gestió i continua sense garantir els drets de les persones internes.Per tot això i, en el marc del Dia Internacional de les persones migrants, el 15D tornem a sortir al carrer. Tornem per posar el CIE contra les cordes, tornem per exigir al govern que els tancament.

Ni CIEs ni CECEs! TORNEM PER TANCAR-LOS!

DISSABTE 15 DE DESEMBRE A LES 18H, DAVANT EL CIE DE ZONA FRANCA (Carrer E4)
A les 17h la convocatòria sortirà de Plaça Espanya cap al CIE de Zona Franca.
ENVOLTEM EL CIE!!!

+Informació:

[La Riuada] Més de 80 organitzacions exigeixen el tancament dels Centres d’Internament d’Estrangers