Contra la Dictadura dels Mercats i dels Estats – Manifestació 13 d’Octubre PDF Imprimeix Correu electrònic
dimarts, 9 d’octubre de 2012 20:41

Des de CNT-Catalunya recolzem i fem una crida a participar a la convocatòria de Manifestació Global13o

NO devem, NO paguem!

De nosaltres depèn! contra el deute http://manifestacioglobal13obcn.wordpress.com/, doncs considerem que aquesta es una lluita més en contra de les polítiques neoliberals que ens han abocat a aquest escenari de retallades de drets socials, laborals i ciutadans amb l’excusa de la “crisi” a la vegada que entenem que l’objectiu final ha d’ésser necessàriament l’abolició del sistema capitalista i dels Estats, els quals però no considerem víctimes de “l’esclavitut financera” dels mercats sinó en un procés de retorn al seu autèntic paper de repressió i control policial i militar de les poblacions a la vegada que carreguen sota les esquenes de les classes populars la responsabilitat del deute que altres han ocasionat.
Anem tots a la Manifestació el dissabte 13 d’Octubre a les 18:00 hores a Plaça Catalunya !!
Contra la Dictadura dels Mercats i dels Estats!
Ens deveu i ens les pagareu!!
Salut i Anarcosindicalisme!
CNT-Catalunya