A l’institut Estany de la Ricarda ha tingut lloc una tancada de diferents col·lectius del Prat per denunciar les retallades en l’ensenyament públic i les polítiques que s’estan duent a terme i que suposen la pèrdua de drets laborals i socials. L’acte ha començat amb una assemblea a la qual han participat més d’un centenar de persones entre estudiants, professorat de primària i secundària i representants de l’assemblea del Prat contra les retallades. Els assistents han recolzat àmpliament la participació a la vaga general del 29 de març. A l’assemblea s’ha informat dels horaris dels piquets organitzats pel comitè de vaga del municipi, que han sortit a les vuit del matí des del mateix institut. Així mateix els estudiants han informat de la creació d’un comitè representatiu i el professorat ha anunciat que el dia 20 d’abril s’organitzaran classes a l’aeroport del Prat per reivindicar la situació que pateix l’ensenyament públic. De les persones assistents, unes 40 han passat la nit al centre.