L’empresa encarregada de la confecció de la nova uniformitat que hauran de dur els Mossos d’Esquadra a partir d’aquest any 2012 és TEXTIL SEU S.A. amb adreça a C/ Llorenç Tomàs i Costa, 58 de la localitat de La Seu d’Urgell. ALBERT BATALLA SISCART, s’ha fet càrrec de l’alcaldia d’aquesta localitat des de l’any 2008, inicialment mitjançant coalició bipartita entre Esquerra Republicana de Catalunya i Convergència i Unió i actualment com a Cap de llista de CIU que va ser la força política més votada a les eleccions municipals de la Seu d’Urgell a l’any 2011, amb un 41,16% del total dels vots i aconseguint així 8 regidors. El Cos de Mossos d’Esquadra no canvia la seva uniformitat des de l’any 1983, i ara justament ara en plena crisis i quan sembla que això no pugui anar pitjor del que està anant es decideix fer aquest canvi que ves a saber tu els milions d’euros que costarà a la Generalitat. Doncs bé, dona la CASUALITAT que l’administrador principal de TEXTIL SEU S.A. i el molt honorable ALBERT BATALLA SISCART són GERMANS. Ja ni ha prou de no fer res, denunciem-ho, fem-ho públic el màxim que estigui a les nostres mans. Aquest és un petit exemple del model de país que tenim i no ho podem permetre més.