La Confederació Nacional del Treball (CNT) va aconseguir la jornada de 6 hores al camp andalús l’any 1936. Anys abans havia estat pionera a nivell internacional en la consecució de drets laborals com la jornada de 40 hores setmanals, el reconeixement de l’edat de retir obrer, l’eradicació del treball infantil o la reivindicació dels drets de les
dones treballadores.
Ara es presenta el documental Memoria viva, que recull tota la trajectòria d’aquest sindicat des de la seva fundació el 1910 fins a l’actualitat contat pels protagonistes directes de la història. Ara és el moment de donar-los veu i poder difondre les seves vivències, una part de la nostra història encara que poc coneguda més necessària que mai en els temps que corren.
Per aquest motiu demanen la nostra col·laboració per poder distribuir i difondre aquest document amb l’objectiu que pugui arribar al major nombre possible de persones. Aquest documental mostra una trajectòria de 100 anys de lluita arribant al segle XXI amb més preguntes que respostes. Està tot perdut? I si no, què queda per fer?

MEMORIA VIVA – TRAILER – from GuerrillARTFilms on Vimeo.