Companys de la Secció Sindical de la CNT a Spanair i d’altres membres del Sindicat van acudir a la concentració que es va realitzar el 9 de febrer de 2012 davant la Generalitat com a protesta enfront dels acomiadaments pel tancament de Spanair. Després d’una breu entrevista amb un representant de la Generalitat, que va donar als treballadors sensació de desemparament, farsa i negoci a costa dels seus llocs de treball, es va produir una manifestació espontània que va tallar diverses vies del centre de Barcelona.
L’antic Secretari de Premsa i Propaganda del nostre Sindicat i el delegat sindical en Spanair van ser triats pels Mossos dEsquadra com a caps de turc, acusats de promoure i incitar a la realització d’aquesta marxa de protesta, per la qual cosa van rebre una denúncia. Després de diverses al·legacions sense èxit per l’afirmació per part de l’Administració que l’informe policial (que nosaltres considerem fals i intencionat) era prova contundent del nostre paper de líders de la manifestació, s’ha rebut resolució en ferma, condemnant al pagament de 3000 € de forma solidària, és a dir, a qualsevol dels dos denunciats se li pot cobrar aquest import.
Per això, i davant les dificultats econòmiques per les quals passen els dos companys, es va crear un compte en la Caixa d’Enginyers, nº 3025 0011 72 1400050316, a nom de Hector Miguel García Alvárez, perquè tot el que va voler ajudar en el pagament.
Doncs bé, ja s’ha aconseguit la quantitat requerida i des del sindicat només ens queda agrair a tots els companys i companyes (afiliats o no) que han recolzat als represaliats, demostrant que encara queda solidaritat entre la classe treballadora.
Moltes gràcies de part dels dos companys i d’aquest sindicat.

Salut i Anarcosindicalisme