Després de diverses negatives per part de la direcció de l’empresa WFS per arribar a un acord, fent-li el buit a la secció sindical implantada al centre de treball, el col·lectiu de treballadors i treballadores afiliats a la CNT-WFS, hem decidit convocar vaga com a mesura de protesta per l’acomiadament fulminant de tres companys d’oficina el dia 29 d’abril, del com ja varem informat en aquesta entrada.
La vaga està convocada per als següents dies: 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 de juliol i 01, 02, 03 d’agost, les 24 hores de cadascun d’aquests dies.
El motiu i objectiu de la convocatòria:
– Readmissió de David.
– Readmissió de Romina.
– Readmissió de Vanessa.
Personal amb molta experiència laboral al sector de càrrega aèria i més que necessari donada la alarmant manca de personal a WFS. Per al sindicat convocant és ben senzill. No es juga amb el pa de les persones, ni amb les seves famílies i els seus fills i tampoc amb les seves hipoteques!
La convocatòria de la vaga ha estat recolzada pels treballadors i treballadores d’altres empreses de sector de càrrega
aèria, Iberia-Globalia, Groundforce i Swissport, a l’aeroport del Prat.

Suma’t i participa en la vaga!