Tot Estat es basa en la repressió i, en últim termini, es manté sobre la violència – com malauradament estem comprovant a la nostra pell les persones que vivim a Catalunya. Quan l’Estat ha vist perillar la seva integritat territorial no ha dubtat en utilitzar les forces repressives indiscriminadament.

Aquests atacs neixen de la por dels poders establerts a l’ús efectiu de les llibertats col·lectives per les persones explotades i oprimides del territori. I és que res espanta a qualsevol poder institucionalitzat tant com que les classes treballadores prenguin a les seves mans el seu propi destí: per això no poden permetre cap forma de dissidència que se’ls pugi anar de les mans.

Però des de la CNT celebrem la dissidència i la rebel·lia com un cant a la llibertat dins la construcció d’un món on les persones puguin decidir sobre sí mateixes sobre tot allò que les afecta.

També fem servir aquest moment per fer una crida a vèncer la por, organitzar-nos i aconseguir acabar amb els retrocessos que les treballadores i treballadors hem patit aquests anys.

Aprofitem qualsevol moment de feblesa dels nostres opressors per conquerir allò que és legítimament nostre: la riquesa de la humanitat, la que han creat generació rere generació de les classes treballadores i la qual pretenen apropiar-se Estats i Capital! Fem-ho estenent la lluita reivindicativa a tots els racons de Catalunya, de la Península i del món.

I per tot això us convidem a afegir-vos a les convocatòries de Vaga General que es faran properament, així com a qualsevol convocatòria que facin els nostres sindicats i d’altres organitzacions llibertàries.

Companyes! Companys! Als carrers! Ha arribat l’hora d’actuar!

Diumenge, 24 de setembre del 2017