Aquests últims dies hem pogut ser testimonis de la brutalitat policial amb la qual s’està reprimint el poble català. La cosa va més enllà del debat nacional, a efectes pràctics estem veient un govern (tant l’espanyol com el català), que no té problemes per afrontar aquestes xifres. S’està fent evident l’autoritat i la impunitat amb la qual treballen els estats per prohibir drets tan fonamentals com la manifestació i la llibertat d’expressió. Uns drets dels quals totes en volem ser partícips.
La repressió i l’excés que s’està vivint a tot el territori català, ens obliga a denunciar aquests fets. La lluita antifeixista serà sempre una lluita de classe, plural i que no pot deixar a ningú indiferent.
Tot el nostre suport a les detingudes i ferides.

Des CNT-El Prat, en tant que sindicat anarcosindicalista, volem fer la següent declaració pública i en especial a la classe treballadora:

1. Rebutgem l’escalada autoritària i repressiva de l’Estat als moviments socials que posen en qüestió l’estatus quo de l’actual societat.

2. Denunciem la brutalitat policial dels cossos repressius, davant la depuració de responsabilitats polítiques i legals en els departaments de l’administració i cossos policials.

3. Defensem davant la brutalitat policial el legítim dret a l’autodefensa del poble manifestant-se al carrer.

4. Amb els nostres principis anarcosindicals, rebutgem obeïr als interessos d’estats ni de partits ni de pàtries, apostem per superar el marc nacionalista i lluitem per uns continguts de caire socio-laboral radicals que millorin substancialment la situació material de la classe treballadora.

5. Que des del nostre tarannà anarcosindicalista apostem per un sistema social, econòmic i polític basat en la justícia social, democràcia directa i confederalisme llibertari. Llibertat i autogestió de tots els pobles i persones. I que atenent l’actual situació, ens refermem amb el nostre programa de 10 punts com a possible guia per començar a posar fil a l’agulla:

6. Que interpel·lem a la resta del moviment obrer, a sumar esforços per ocupar terres i habitatges, aturar desnonaments, cooperativitzar el treball, defensar sempre l’autogestió, lluitar pel futur de les pensions i per tots els drets socials i llibertats que avui estan en perill a tot el món. Per l’enderrocament de tota forma d’estat, fins la revolució social.

Visca la l’anarquia, mort l’estat!

0 comentaris

Avatar placeholder