Aquest dissabte dia 19 de març des de la CNT del Prat de Llobregat vam organitzar una xerrada sobre la nova reforma laboral. La jornada va començar a les 10.30h al Centre cívic dels Jardins de la Pau, on és van reunir més d’una quinzena d’oients

En primer lloc va parlar Miguel Lucena, advocat i membre del sindicat de CNT Cornellà. Gràcies a ell vam poder escoltar quins eren els canvis jurídics en la nova normativa. Posteriorment va parlar en Manel, company de la CNT Sabadell i membre actiu de la secretaria d’acció sindical del mateix sindicat. Ell va reflexionar sobre quins eren els reptes que se’ns plantegen a la classe treballadora (tenint en compte els escassos canvis que suposa la nova reforma). La xerrada va concloure amb una ronda de preguntes feta per els mateixos assistents.

Malgrat l’engany que hem patit els treballadors amb aquesta falsa “derogació” la solució nosaltres la tenim molt clara. Una organització efectiva de les treballadores, seguint un model assembleari on ningú decideixi per tu, amb una confrontació directa i activa contra aquells que tant mal ens fan a diari.

Si teniu qualsevol dubte, o simplement no vau poder assistir a la xerrada no patiu, podeu passar per el sindicat sempre que vulgueu (Dilluns i dimecres de 18 a 20h i divendres de 10 a 12h).

Us animem a totes a organitzar-vos i lluitar!

(En referència a la nova reforma laboral us deixem amb l’article que van publicar al web de la CNT confederal el passat 27 de desembre de 2021. Clica aquí)

0 comentaris

Avatar placeholder